...hittade skogen!

Hihi...idag blidde det en power walk som träning då tiden var lite knapp...
...nu förstår jag varför det heter så, fick massa energi ju! PLUS att jag hittade skogen...eller jag har ju alltid vetat att den finns här bakom men nu hittade jag en ingång och värsta braiga promenad stigen (stig kanske det inte heter när den ä en meter bred?) ...bara tre år för sent! :) men nu har jag två månader på mig att knalla i skogen iaf ^^

Alla räkningar e betalda! Å det var kul?! kul att skriva in i budgetprogrammet för att se snittet :P å roligt att se hur mycket pengar man har kvar å hur mkt man kan spara =)
...det var första gången!

Nu ska jag läsa å sen sussa så jag e pig...piggare imorn :P


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0