...hard work, work!

Nu efter två dagars arbete e jag helt slut!!
Det blidde ingen mjukstart här inte...men lika bra e det kanske :)
SKITKUL e det iaf!
=)
Hade en heldag idag...det e intressant att se hur ens språk ändras under dagen, då när man e lite piggare mot att man e ...ja lite tröttare å inte fattar ett skit :P Utmaning e det å ger en chans till att utvecklas!

Kom just på att vi ska ha visning imorrn igen...bovärden ringde i tors? å sa "ja...suck, det var ju ingen som ville ha er lgh så vi måste ha två visningar till..." -Som att det e mitt fel? :P haha...jag skulle inte kunna bry mig mindre ifall dom lyckas hyra ut lgheten eller inte =P vi flyttar OAVSETT! =D
Problemet med vår flytt är att vi har fått en inflyttningsdag som vi måste hålla oss till...nämligen ONSDAG 26 OKTOBER! ...en onsdag liksom...några som vill ta ledigt för att hjälpa till? blir liiite svårt själv :P Har kollat flyttfirmor men det kostar skjortan och halva ärmen...nästan som en utlandsresa, å om jag får välja så...ja utomlands tror jag =P visst skulle vara skönt att slippa konka, men ännu skönare att slappa i en solstol en vecka ^^ Har kollat med husherren om vi kan byta dag men har inte fått ngt svar =( Annars får jag bära alla lådor å skit på dagen och sen försöka ragga folk på kvällen...!

well, well...måste plocka undan lite inför visningen å sen sussa...eller läsa sen sussa :D



me and my heart <3

X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Men måste ni flytta ut exakt samma dag också?

2011-08-28 @ 23:34:45
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0