...ett mirakel!

Idag var jag på skopunkten med min familj...
jag var ute efter ett par typ stövletter i fusk skinn som möjligtvis
kan stå emot lite regn!
Ville gärna ha ett par stövlar men det visste jag redan att det var kört
med mina breda vader...lyckas ju aldrig hitta bra stövlar då!
MEN...kära vänner...ett mirakel... TVÅ PAR stövlar som jag provade kunde
jag ha...och inte som vanligt att jag får ha dom lite nerhasade...nej nej!
jag kunde dra upp dom över hela vaden!!! :O
tyvärr så var båda stövlarna relativt lika varann så inte ens jag kunde komma
på en bra anledning att köpa båda =/ Men det e helt fantastiskt att jag faktiskt fick på mig båda!
Då finns det ju chans att nått annat par oxå passar...sen längre fram när jag känner att jag behöver några med klack eller så :)
Jag hitta ett par stövletter som slank med !!
Skor e nog det bästa som finns....man kan ALDRIG få för mkt :)
hihi....
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0