...äntligen tummen ur!

Jag har tagit lite bilder med min mobil på senaste som jag tänkt jag ska
lägga upp på bloggen, men jag har trott att det först behövdes installeras massa saker...
så jag har inte orkat. Märkte just att det var bara att plugga in mobilen i datorn och lägga
över bilderna, installation och sånt behövs bara om man ska använda mobilen i datorn :P
Jag börjar bakifrån :P
här är morfar med barnbarn...alltså min far men lilla noah som fick ett
chokladkex när dom var här i somras! =)


Och det här skickar Pinky till mig stup i kvarten för hon saknar mig så mkt!!!
(det är ABSOLUT INTE jag som gjort bilden!)



Här leker gotland joakim von anka å badar i pengar :P




Räkkryssning med mina två galnaste!! =D elin å matilda



Ett av mina fynd denna sommar, tröja 34,50 loooove it!




Här bubblade vi på kryssningen :)



Kärlek <3


Fisen...ev. Sandy...




När jag hjälpte sandri att flytta hittade hon sin klänning från när hon var liten
och skulle se om den passa...vilket den nästan gjorde?!



Min fina cykelhjälm som jag har på jobbet :) (den e finare när den inte sitter på huvudet=P)



Myyyyysssss...



Jahopp det var det jag hade att bjuda på i bildväg denna gång :)
ska försöka att uppdatera med bilder lite oftare så det inte blir en bomb...sen ingenting...sen en bomb...osv =)
I övrigt så flyter livet på ganska bra nu...eller njae förresten så vet jag inte det...
det e kul att jobba men jag har nog aldrig haft ett så dåligt minne som jag har nu...tar verkligen en dag i taget!
känns som att jag knappt hinner se min gosepos alls för jag antingen hittar jag på ngt med nån kompis efter
jobbet eller så åker jag hem för att gosa...men då somnar jag bara =S
Men jag ser positivt på framtiden...när jag kommer in i arbetet å arbetslivet ;)

Snart e det dags för en 25 års fest oxå...satan i gatan vad jag ser fram emot den maskeraden =)
Jag kommer bli SÅ fin i min kostym...ska fixa lite med den i helgen...men jag håller det hemligt än så länge
så det blir en överraskning för födelsedagsbarnet =) anna å jag kommer nog ha kul på tåget ner när vi e utklädda
iaf! HAHAHhahaha....


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

Fina vänner man har :) En som "skickar idolsms på sig själv" (vet inte hur mycket sanning det ligger bakom) å en med barnklänning. Hihi, mycket underhållande. Å du Torsk! Nu har du lovat här på bloggen att du ska vara utklädd på tåget. Omöjligt att ta tillbaks...hahahaahaha!

2010-09-29 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0