...sminkning!

Idag blev jag sugen på att prova en sminkning jag sett på
Lindas sminkblogg för ett tag sen...i början av sept tror jag närmare bestämt att
det var!
Tyvärr blir det ju inte lika snyggt som när hon gör det men jag
måste säga att jag blev ganska nöjd med resultatet!

Färgerna fångas inte riktigt på bilden men nästan...det var lite starkare rosa
och lila =)

Och här ser man kanske inte så mkt av färgerna för att jag tog i fel vinkel =/

Igår var sandri och chris förbi...vi åt tacos å titta på film...å självklart myste med missarna
=)
Nu har 4½ av missarna öppnat ögonen (en har bara öppnat ett öga!)
Idag har jag färgat håret på mig själv för första gången =)
Capuccino...mkt nöjd =)






X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sandra

OJ vad söta de är :) snygg makeup! och du blev supersnygg i håret

2010-11-01 @ 14:59:19
Postat av: Torsken

jag dör ju av deras söthet...älskar att bara sitta å titta :) tack tack

2010-11-02 @ 19:43:30
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0