...sendrag!

Nu trotsar jag min förkylning och ska försöka komma igång
med träningen!
Så igår begav jag mig med sandri på afro power dance...!
Fy f*n vad jag e otränad!
Men vad kul det kommer li när jag orkar hela passet fullt ut och inte måste
minska rörelserna eller hoppa mindre =)
en sak som stör min träning VÄLDIGT mkt (märkte det även förra gången)
det e att jag får sendrag i fötterna...tårna för att vara exakt!
Och det gör ju så jefla ont så man inte kan göra ngt annat än att ställa sig å förska stretcha bort det...
men det går inte!
varför jag kom å tänka på det nu var för att mina tår helt plötsligt började dra ihop sig!
Så jag googlade helt enkelt på sendrag i tårna...fick inte direkt något vetenskapligt svar men...
det jag fick fram var att det kan bero på saltbrist, vattenbrist eller magnesiumbrist...
Jag börjar väl helt enkelt ta tag i vattenbristen...jag dricker ju inte så mkt vatten per dag så det kn mkt
väl beror på det !
Så...nu har ni kanske lärt er ngt nytt =P


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0