...hur blev det torsdag?

Imorse när jag gick till jobbet (började sju imorse...snark!)
Började jag fundera på vilken dag det är idag? ...i vanliga fall brukar man efter
en liten stund komma på vilken dag det är...men inte idag?! Det har aldrig hänt förut!
Som tur var....var jag ju inte ensam på jobbet så jag fick helt enkelt fråga vilken dag det är...
TORSDAG?! Var tog veckan vägen?? Tisdag och onsdag?!
Jag fattar ingenting?!

Idag är det iaf simons dag...så jag har skickat iväg ett litet grattis sms till den simon jag känner...
...då insåg jag bittert att jag glömde tores dag! det var ju förra veckan tore hade namnsdag å det
hade ju faktiskt varit lite kul om jag hade kommit ihåg det...så, pinky du kanske kan hälsa tore från mig ;)

Nu är kryssningen bokad och jag har fått beviljat komp!! Wehooo!
Jag, elin, matilda och gotland ska göra östersjön osäker! =) längtar som en galning...
men det e ju en hel månad kvar =( fast...å andra sidan har ju den här veckan bara rusat iväg så... =)
Igår var jag barnvakt igen...första gången på länge!
Och det gick oväntat bra...men det kanske beror på att jag e van vid att Noah alltid gråter =)
å för FÖRSTA GÅNGEN i hans liv, valde han mosters famn framför pepplis...jag kunde inte blivit gladare, men
jag förstår att det sved i pepps hjärta...han har ju alltid varit favoriten! Men nu var det nog helt enkelt så att
det var alldeles för länge sen dom sågs så Noah har nog glömt...vi får åka ut oftare helt enkelt!
=)
Inte mig emot!

Nej...dags för frukost rast ;)


 X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

hahaha, ska hälsa honom! =)

2010-10-28 @ 15:38:14
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

toppen :) han blir nog glad!

2010-10-29 @ 21:25:53
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0