...host och snor!

Jajjamensan nu e förkylningen tillbaka igen!
...eller har den någonsin försvunnit? Jag vet inte...men den har iaf blossat
upp igen! Så mkt kan jag säga!
Allt jag vill göra idag är att sova...vakna vid elva men somna om igen till halv två?!
och sen dess har jag hållt på att somna om igen flera ggr...ögonlocken e tunga idag!
Ska försöka aktivera mig så jag inte somnar...kaffe kanske!! =)

I fredags var det äntligen dags för kryssning!
Jag och gotalnd kom iväg i hyffsad tid...inte så tidigt som beräknat men det är väl ingen
förvånad över!
Mötte upp älin å matilda vid terminalen sen var det bara fullt ös! hehe..nej inte riktigt
men hela kryssningen var sjukt kul och tiden bara försvann sen var det plötsligt
tid att gå av?!
Det var himla skoj att gotland "passade in" med älin å matilda...eller så uppfattade jag det iaf,
annars har hon en VÄLDIGT bra tolk mask!
=)
Gårkvällen ägnades mest åt att sova och titta på film...tre filmer totalt men jag såg inte en enda hel film...
lite snuttar här och där ;P

snark!
Ska ta tag i alla dm där jobiga sakerna som ligger och tynger mig =(


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0