...hoppsan!

Jisses vad jag har varit dålig på att updatera bloggen!
Jag går mest bara omkring i dvala och försöker göra ett bra jobb
och inte somna!
Är så SJUKT jävla trött just nu så jag vet inte var jag sa ta vägen!
=( och för en sån som jag, som mer eller mindre är född trött, borde det inte vara
några problem...men det är värre än nånsin!
Det har hänt mer än en gång att jag har somnat till på jobbet under en rast eller så...
jag sätter mig lite för bekvämt i en soffa så slumrar jag till!
Fy sjutton och jag vet inte vad jag ska göra?!
Ska jag gå till läkaren...? Det känns bara dumt att lägga tid och pengar på att
dom ska säga "kom tillbaka om det inte blir bättre, eller sämre"

Katterna växer så det knakar...! Dom springer om kring och busar
som bara den! Vi har dom nu i en liten "hage" på ca 1,5 kvadratmeter...
men det dröjer nog inte länge innan vi tingas ta ner allt så dom får springa fritt...
dom försöker redan hoppa över staketet!

Igår var jag å in kära syster i ullared!
Vi åkte i fredagskväll å så övernatta vi hos Pinky och Tore =)
...hehe...min syster tror att han heter Tore ;)
Det var kul att träffa dom igen, även om det bara var en kortis!
Det var mkt folk där nere men inte farligt mkt...inte för mig iaf, så länge man inte tar med sig kundvagnen
överallt så gick det hur bra som helst att röra sig...och det var ingen kö in och inte speciellt lång kö ut...tror det tog 40 från det att vi ställde oss i kön fram till att vi satte oss i bilen och körde iväg!

Dags att sussa...eller först städa undan det jag påbörjat, sen sussa!
God natt!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte du behöver oroa dig över tröttheten, jag har nämligen samma syntom! Helst av allt vill jag BARA sova....men livet fungerar visst inte så...=P

2010-11-15 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0