...sista veckan nu!!!

GggAAAAaaaaahhhh!
Det e snart slut på praktiken och det i sig betyder även att snart är skolan slut!!
Tråkigt att min examen verkar krocka med mina kompisars planer :(
men men jag kommer fira ändå =D
Helgen var toppen...men igår var nog botten...
dom åkte ganska tidigt, vid tio tror jag att det var...jag börjar grina redan innan dom
skulle åka...ville inte bli ensam SÅ många timmar utan ngt speciellt att göra!
Jag var inte ens shopping sugen...så låg å läste några timmar sen
kom jag på att jag faktiskt kunde gå ut i solen å läsa :)
sen blev jag såklart shopping sugen...så där runt 16, men då har i princip allt
stängt på en söndag :(
Men jag klarade mig ändå....blev skit trött på kvällen så jag knappt höll mig vaken ttill nio!
som vanligt kom jag inte i säng förrän tolv...men jag hade sovmorgon i morse =)

Idag har jag fått tolka inom sport...det var en utmaning i sig...vet ju att vi gått
igenom sport tecken men när man inte anväder det så ofta så försvinner det lätt! =S
men det gick bra med tanke på omständigheterna :P
Imorrn ska jag tolka konst...det e inte heller ett av mina specialområden men det
ska bli skitkul =D
ojoj...tiden drar iväg på kvällen..speciellt när man haft kvälls uppdrag :P

X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

men snart är du hemma! Håll ut de sista dagarna, även om dom är värst. Nu säger erik att en man har dött i malaria i sverige...han hade varit i afrika i april...aaah!

2010-05-25 @ 20:12:30
Postat av: Torsken

AAAaaah...vad läskigt! Men han åt säkert inte tabletter :P

2010-05-28 @ 20:31:28
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0