...heldag :)

Idag hade jag heldags-uppdrag...SKITSKOJ!
jag har inte haft ett heldags-uppdrag föru och det var kul att prova på och
se hur jag ändrades från fm jmfrt med em!
Kul oxå att jag klarade hela dagen...även om jag var tröttare på em!

När jag kom hem kände jag mig ganska pigg faktiskt...men inte så lång tid,
efter att ha pratat med älsklingen somnade jag i soffan och vakna 2 timmar senare! =)

Har oxå kommit fram till att tystnadsplikten e lite jobbig!
vill berätta men får ju inte !
Idag blev jag även så glad att jag började gråta, men lyckades hålla mig tills jag var ensam.
Fick höra att det märks att efter praktiken e jag "klar"...det var i bilen på väg hem...
hann komma ut ur bilen sen började jag grina för det e ju verkligen det jag vill höra...!
Det e ju det man e orolig för nu, att man snart e klar: "håller jag måttet?"
Men det kommer fler uppdrag där det inte kommer gå lika bra men just nu e jag glad!

Nu ska jag ta mig en lång skön dusch...sen lägga mig å läsa!
(vilket jag velat göra varje kväll (läsa) men hinner somna innan boken e uppslagen!)

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0