...fullt ös

Igår var jag laddad för min nya vecka på praktiken och
skulle bevisa för mig själv att jag banne mig kan!
...men det gick inte så bra...fick inställt uppdrag och sen auskultera jag...
jag hade förvisso ett kvällsuppdrag men på dom två timmarna var det väl totalt
10 min tolkning...!

Idag däremot e det fullt ös och det går bra, började halv nio imorse och jag slutar
nio ikväll:)
Idag hade jag uppdrag med den brukare som "utlöste" mitt dåliga självförtroende
förra veckan, och det gick mkt bättre och jag vågade ta plats!
en riktigt "Yes-känsla" efteråt =D

nu ska jag ta å läsa in mig lite på uppdraget till ikväll...centraltolk :) superskoj!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

lycka till! =)

2010-05-19 @ 16:08:55
Postat av: mormor

Grattis på födelsedagen!

önskar vi dig

ifrån Örviken



Grattis och ha en bra dag! Kram

2010-05-22 @ 12:51:30
Postat av: Torsken

Tack så mkt :)

2010-05-22 @ 21:53:38
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0