...borås!

Sitter nu på borås resecentrum och väntar på den lilla bussen
som ska ta mig vidare till götet!
Tack vare tore blev min resa hem BETYDLIGT billigare än om jag hade
åkt kommunalt hela vägen!

Saknar redan min gosepos...det var ganska najs att bara vara med
honom nu i fyra dagar =)
Något vettigt har vi inte gjort direkt!
Vi var på bio igår...min kompis malin följde oxå med...
remeber me...SE INTE DEN! Jag trodde den skulle vara en bra kärleksfilm...
det var en bra film...till slutet när manusförfattaren visst fick skrivkramp och inte
kom å ngt bättre! Jag ska väl inte avslöja slutet men ruttet var det...otippat, ja men värdelöst!

oj oj...nu går bussen snart!
Ha det gott sverige!

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0