...nyvaken!

Japp det stämmer gott folk, jag har precis vaknat...somnade efter att jag ätit, min mor
ringde å väckte mig vid sju tror jag men hon tyckte att jag skulle forsätta vila
och det gjorde jag! :S
Så mina 15 sidor i juridik har ju inte riktigt blivit av...ska försöka sätta igång med några sidor iaf.
Jag hade ju somnat även om jag hade börjat pluggat. Jag har varit SÅ trött idag...haft huvudvärk på
grund av det, men träning efter skolan blev det :) inte riktigt som jag tänkte eftersom att
jag återigen glömde tränings skorna hemma! :(

Den här veckan har bara svichat iväg, men den e ju tyvärr inte slut än. Imorrn e det skola igen!
Yey...not. Öppet hus. Men jag hoppas jag kan hitta något hörn å sitta å plugga juridik.
Iveckan hann jag träffa nettis å bästaste noah oxå :) han e verkligen den sötaste i världen.
Ska ju vara barnvakt nästa lördag, då ska han t o m sova över hos oss! :) Vilket påminner mig om att vi måste städa ordentligt innan dess eftersom han kryper nu.
Nej, ska väl köra igång pluggandet nu :P


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0