...motsatsen till yey!

Idag har varit en lång och jobbig dag...
jag har verkligen kämpat med min utvärdering, jag vet fortfarande inte vad det var som
dom ville att jag skulle se men inte såg. Det stör mig att jag lämnat in något
som dom egentligen vill att jag ska utvekla mer...men jag måste vara dum i hela mitt huvud,
för jag förstod inte !!!
Jag hoppas innerligt att jag får veta det innan jag ev får göra omprov! Så jag inte gör samma fel igen!
Efter skolan gick jag på långpromenad å det var skönt, sen fastna jag hos
maria...som vanligt! När jag väl kom hem blev jag SÅ ledsen...för jag insåg att klockan var 21,05
och coop stänger 21,00 där min eventulla examensklänning och skor ligger å väntar på mig!
det var inte långt ifrån tårarna då!
Trött och hungrig...då krävs det verkligen inte mkt för att man ska gråta!

Jag har ett dilemma också...nämnligen helgen...jag vill vara kvar å hitta på något med pinky å tore...
det var faktiskt riktigt länge sen nu....eftersom att han aldrig vill bemöda sig att åka hit :P hehe...
men jag vill även åka hem i helgen för båda mina systrar skulle göra det och det var ett tag sen vi
sågs allihopa! sen var det ett bra tag sen jag va hemma i vagnis, men det kostar ju oxå å så har jag ingen bil fortfarande :( den får vi se när vi lyckas få hem!
Och så vill jag bara vara hemma och ta det lugnt, städa, tvätta å plugga lite!!!
ja...får väl vänta å se vad framtiden utvisar.


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0