...härliga lördag!

Vakna första gången klockan 5 imorse av att någon ringde
fel 2ggr! men eftersom att jag var så trött somna jag om ganska snart!
Nu e jag nyuppstigen och har skitont i halsen :C igår började jag hosta och
nysa oxå så jag hoppas att det bara var en one-day-thing, vill inte bli sjuk nu!
Hellre nu än sen i och för sig...och det är inte jättekonstigt om jag blir lite sjuk...med tanke på
all press å stress som släppt!
När jag vakna imorse så fick jag (som vanligt) en liten ångestattack över den korta tiden som är kvar.
Jag insåg att nu är det påsklov...det lov som jag längtat till SÅ LÄNGE! sen är det bara 3 dagar i skolan
sen far vi :) fast jag tror t o m att det bara blir två dar, har ju bara en lektion på torsdagen och
frånvaron kan komma att bli hög den dagen! :P
Sen när vi kommer hem är det en vecka (projektvecka till och med) sen drar jag iväg på
nya äventyr i göteborg på praktik! :D
Sen är termin så gott som slut...två ynka veckor med skoj...eller jag tror vi kommer köra ganska
intensivt men det kommer vara skoj ändå för man vet...snart EXAMEN!! :D

Med all denna nya insikt insåg jag även att jag måste strukturera upp mitt liv...lägenhet, tvätt, packning och allt vad det innebär. Sen när jag fått grepp om det får jag ta lov och åka hem till mamma å pappa å bara ta det lugnt!
Sen jobbar jag ju påskhelgen...tjäna lite pengar till examen e inte fel.
Ska väl sätta igång...först ut: hitta var jag lagt mitt pass! =S


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0