...har haf fullt upp!

Den här veckan har varit så jefla seg så jag tror nästan att nån har lurat mig!
Jag har haft fullt upp varje kväll och jag har pluggat tills jag stupat!
Nu har de sista uppgifter/läxor lämnats in...och det känns så JEFLA SKÖNT!
har förvisso ett svenska test kvar i juni men det skiter jag i nu!
Nu är det BARA skoj kvar...eller nja...ett hemskt samtal med lärarna tis-ons efter lovet!
SEN ÄR DET BARA SKOJ! om två veckor ska jag åka till tanzania (ja eller vi ska)
sen är det praktik som gäller för hela slanten! :)

Hitta en SÅ snygg kavaj på stan idag...men inte i rätt storlek :(
ska åka till marieberg å se om jag hittar en fin i rätt storlek :P För när man jobbar som tolk bör
man ha en kavaj för att bli lite mer stilig! :D
Hittade även en supersöt väska som jag ska ha på examen!!
Så här glad blev pinky när jag bjöd henne på middag:


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0