...SKITIRRITERAD!!

baah...jag blir galen...jag tänker å tänker å tänker...men kommer inte på något!
Älsklingen fyller år på tisdag och jag vet inte vad jag ska köpa!!!
Jag brukar ALLTID ha ideér på vad man kan ge honom...!
Redan flera månader innan hr jag kommit på vad jag ska köpa...men INTE i år...!
Å andra sidn har vi knappt sett varann de senase månaderna för jag e bara å flänger från ena sället till det andra!
men ändå ... NÅNTING måste ju finnas...jo, en sak finns som jag vet att han vill ha och jag vill ge honom...
...men de kostar lite för mkt!

:(


X torsk X

Kommentarer
Postat av: anna

men då tycker jag att du har svaret i ditt inlägg... ge honom tid med dig! Middag, någon föeställning eller nåt. Bara ni två. Du är så smart, om du bara tänker efter=)

2010-06-21 @ 15:02:00
Postat av: Torsken

haha...jag tänkte faktiskt det men de blidde inte det ...:)

2010-06-22 @ 23:54:39
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0