...Fiiiiikkkkaaaa

I torsdags tog jag bilen och flydde från Åsbro... =)
För att åka in till örebro å träffa världens bästa kaffekokare...BÄNÄNA!!!
Jag tycker det e härligt att vi kan sitta å prata om typ allt i flera timmar...
..självklart glider man in på skolan och jobb...men det e faktiskt inte allt...å det känns skönt att
veta att det var inte bara skolan vi hade gemensamt!
Hon verkade glad å se mig oxå...trots att jag kom ett par timmar senare än
sagt =) men det berodde inte bara på mig...min syster kom faktiskt hem
två timmar senare än jag trodde att hon skulle komma!
Så här glad var hon när jag kom:


 X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Fin inredning hon hade fixat till :P

2010-06-27 @ 21:55:52
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: a

varför denna bild!?! Den förföljer mig. Nog kan jag koka kaffe allt, det är ja världsbäst på.=)

2010-06-28 @ 10:24:55
Postat av: Torsken

jag vet mary...hon hade ju några timmar extra så hon hann fixa ;) Anna, det blev den bilden för det var den enda bilden jag hitta på fb med bara dig :P

2010-06-28 @ 12:13:48
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0