...till havs

I fredags kväll vid fem åkte jag å min syster millis hem mot vagnhärad...
...det vankades fest framåt kvällen i trosa, trosa stadslopp :)
Varje år brukar jag å min kompisar träffas denna helg å festa järnet...spelar oftast
ingen roll var i landet vi befinner oss =) Så blev det även denna gång...!
Några minnesluckor dagen efter bekräftade att jag lyckats med mitt mission den kvällen...
att bli full å ha askul! SOM jag skratta, både för att JAG var full men mest för att min käre vän ÄLIN
blev ännu fullare å gick på allt man sa "bli inte ledsen om killen inte kommer johanna" HAHAHA!
Jag ringde å bad min mamma att hämta oss men till elin sa jag att jag fixat skjuts av en kille jag träffa
inne på krogen å eftersom att älin var helt bestämd över att hn inte skulle hålla sitt löfte så skulle
hon promt ha en taxi (vilket ledde till att hon trängde sig i taxikön) haha...sen blev hon lie förvnad när min mamma dök upp :)

På lördagen mådde jag som jag förtjänade men lätt värt =) Jag packa ihop mina badkläder
och åkte iväg med mamma, pappa å millis ut på sjön...


gissa om det var skönt i värmen...? :)
Det blåste ganska mkt men vi hitta klippor som låg ganska i lä å där låg vi hela dagen sen...
GÖTT GÖTT GÖTT!!!
Det var även då jag tog mitt första dopp (!?) 3 JULI !!! det e nog första gången jag
badar SÅ sent! men så e det när man bor i en skitsommarstad som inte har några bra badplatser!

På kvällen var det dags igen...med festandet...
...men man e visst inte 20 längre så det blev ett glass rött sen fick det räcka vi var ganska slitna!

Söndag åkte jag ut på sjön (havet) igen men denna gång med älin å matilda :)
jag njöt å njöt å njöt! Vi sola, bada å grilla gott :)
Sen var det dags att åka hemåt örebro igen :( ...kommer sakna havet!




X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

å det där är bara jätteorättvist=(

2010-07-08 @ 10:09:54
Postat av: Anonym

=o)

2010-07-10 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0