...insikt

Igår kväll när jag duschade kom jag äntligen på en sak som jag fnulat på
i ett par veckor nu...nämligen: förra året ville inte jag ha en axelbandslös bikini för då se man inte
bikiniränderna om man har linne på sig...i år har jag funderat på varför i helvete jag ville att man skulle
se mina bikini ränder...det e ju inte speciellt snyggt!?
Jag har fortfarande inte axelbandslös bikini men jag skulle vilja om jag hittade ngn snygg...
MEN så igår när jag duscha kom jag äntligen på det!

SÅ många människor i min omgivning blir typ bajsbruna bara dom tänker på solen..jag blir däremot inte det...men jag tycker att jag får ganska mkt färg för att vara mig...å det syns om man ser mitt forna vita jag...nämligen på bikinilinjerna...!
*pling*
Jag kände att jag var tvungen att dela med mig av denna fantastiskt viktiga informationen :)

Nu ska jag ta å sätta mig på baksidan...få lite sol trots att jag jobbar :P

 

 X torsk X


Kommentarer
Postat av: a

Tycker också att det är orättvist med folk som blir bruna sådär snabbt=)

2010-07-08 @ 10:09:16
Postat av: Torsken

jag förstår dig anna...du får ju kämpa som et AS

2010-07-10 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0