...återigen sitter jag på jobbet!

Igår hade jag en ledig dag...å jag var bara ledig och NJÖT av värmen...
vi har AC inne i lägenheten, men jag trivs faktiskt bättre ute i värmen...jag brukar tycka att
det blir för varmt å svettigt etc...men inte i år...kan inte få nog! =)
det e så underbart att man kan gå en sväng på kvällen t o m på natten UTAN långärmat
eller byxor! love IT!

Igår fick jag ett sms...jag blev skitaglad! Jag har blivit kallad till intervju =)
min första...vet inte riktigt om jag vill ha jobbet men jag tar dt självklart om jag får det...=P
Helst av allt vill, vill, VILL jag ha i örebro...suck. Men hoppet har inte lämnat mig än!
Jag håller mina tummar och tår att ett kuvert dimper ner i min postlåda dom närmsta dagarna!

Just nu går ghost whisper på tv...på en av de kanalerna vi faktiskt har här på jobbet...
ett av mina favoritprogram...MEN det e ju mupparna som bestämmer vad som ska ses på tv...
å antar att hon tycker det e för läskigt för det e rapport hon vill se på...blääää!


 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0