...vilken dag är det?

Den här veckan har varit SÅ förvirrande...i tisdags trodde jag att det redan var onsdag...å ibland torsdag.
Idag å andra sidan kan jag inte förstå att det redan är fredag imorrn! Idag har faktiskt varit en otroligt bra dag...
trots att det blev lite sent igår...lite smått skallebank hela dagen men det var det värt...Igår kväll var en otroligt lyckad kväll å jag e så glad att jag bestämde mig för att följa med. En av de roligaste kvällarna på länge...jag å pinky dansade hela natten lång! Dock var det första gången på länge som både hon å jag hade klackar...å det fick vi syna för idag(heter det så "syna för idag"?)...båda såg väl lite halvt skitnödiga ut när vi har gått idag...haha! nej inte skitnödiga men iaf inte helt normala! Men det var det oxå värt för vi var så snygga! Min bästaste bästa pappa fyllde år igår oxå...STORT GRATTIS!
Idag hittade jag en almenacka...utan framsida så jag kan designa den som jag vill (måste bara får tummen ur) :P men det var utan namnsdagar tyvärr :( jag får helt enkelt klara mig utan det. På kvällen såg jag å älsklingen på "luftslottet som sprängdes" SÅÅ bra...å det var fullt i salongen...jag förstår inte, filmen har varit bioaktuell över en månad men det e fortfarande fullsatt på nästan alla biovisningar!? Det var nog jag som var yngst...det satt alltså gubbar i typ 70 års åldern... :)
Det var nog allt för idag...tjing!



X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

hahaha, skitnödiga, ungefär så faktiskt. =P men lätt att vi va snyggast, vi rulade när vi shakea as på dansgolvet. =D

2010-01-22 @ 16:30:54
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: A

Var det DÄRFÖR ni såg så konstiga ut! =)

2010-01-22 @ 19:32:28
Postat av: Torsken

Haha...ja anna det var därför :P

2010-01-22 @ 23:41:41
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0