...phue

Idag drog jag en lättnadens suck. Logga in på CSNs hemsida och såg till min förvåning
att jag faktiskt fått ett nytt medelande. BEVILJAT LÅN! yes, jag var inte långsam med att trycka på knappen
"skicka in studieförsäkran". Hoppas jag får mina pengar! Till min glada förvåning såg jag att dom höjt lånet å bidraget med 500 pix! Visst det blir mer att betala tillbaka men inte mig emot.

I natt har jag lyckats sova totalt ca 6 timmar...?! (jag som brukar sova minst 12) då med en timmes avbrott på morgonen när pepp skulle gå upp...
...då var han inte många kronor värd kan jag säga...gaah! vad arg jag var, bara för att han ska upp så betyder det inte att jag ska upp! Visst jag sov i soffan, men det var ju bara för att jag inte kunde sova när jag skulle lägga mig å ville då läsa så jag skulle bli trött å för att INTE VÄCKA HONOM, la jag mig i soffan (han blir så störd av att jag ska ha lampan tänd). Men respekten e ju inte rikigt jämnställd i vårt förhållande...uppenbarligen. Han skulle ju faktiskt använda datorn lite snabbt innan han skulle till jobbet....för han har ju inte en LAPTOP och TRÅDLÖST internet så han kan flytta på sig!
ursch...! Jag hade jättesvårt att somna om sen (då hade jag sovit 5 timmar) men lyckades efter en stund somna...för att vakna när grannarna började med ja...jag vet inte...låter som ett JÄTTEbarn springer omkring?!
Så nu har jag bara legat å läst i soffan...

Ska försöka bli lite piggare...vid tre ska vi åka till åsbro för att vara barnvakt...mamma nettis å pappa jens ska på bio ikväll...! första gånge vi ska vara barnvakt på riktigt! :P Toppen att jag har sömnbrist då :)
Jag kanske ska passa på att städa undan julen nu innan vi ska till åsbro...? Eller garderoben...? måste fixa innan skolan börjar :P vi får se hur det blir med det.


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0