...intensiv dag!

Idag har tiden bara sprungit iväg. Har idag försökt tolka till en invandrare (rollspel)
Det var en utmaning som hette duga! Speciellt när man vet att personen i fråga verkligen förstår vad jag säger
men spelar att den inte gör det. Men vad nyttigt, och kul! Sen gick vi igenom lite tecken till kommande taltolkning nästa vecka...shitpommesfrites! Efter skolan var det bara att hoppa på cykeln å cykla till jobbet...
det var rena "nära-döden-upplevelsen". SÅ moddigt och spårigt, jag höll på att trilla flera gånger. När jag kom fram visade det sig att jag skulle följa med en av brukarna på kurs...så det var bara att hoppa in i taxin å åka iväg...lite lätt förvirrad för jag trodde att någon annan skulle ha åkt. Vi kom fram till kursen å det e kolsvart. INGEN där. kul. ringer till boendet så dom kan ringa taxi...som inte kan komma på en gång, fick vänta 55 min! jaja...lätförtjänta pengar, åka taxi å sitta å prata, hade väl kanske hellre varit hemma.
I natt fick jag i alla fall sova!!? När klockan ringde imorse blev jag jättechockad när jag insåg att det var första gången jag vakna på hela natten! :) Nu sitter jag å gäspar som en tok så jag hoppas att jag kommer kunna sova i natt oxå...måste bara läsa igenom häftet till imorrn! sen är det nanna.

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0