...god fortsättning...med en rejäl skallebank!

God fortsättning på er alla!
Nu e det nya ret här...å vad kommer hända? Det får framtiden utvisa...
för efter 11 juni har jag just nu ingen aning om vad jag kommer att göra...kommer jag/vi flytta?
Kommer peppli klara att jobba? Kommer han bli frisk?
Ja, det e en del frågetecken men med mycket förväntan! Det ska bli ett spännande år!

Imorse vakna jag vid nio...bestämde mig för att dricka vätskeersättning i hopp om att ja inte skulle bli så bakis...
..inser att min syster med respektive redan e på väg upp!! Stannar uppe för att säga hejdå....
...sen stupa jag i säng...vakna igen vid två (måste ju då nämna att jag la mig vid 4!)
lyckas göra i ordning två köttbullemackor...fast det tog lång tid för jag mådde lite illa så var tvungen att ta pauser :)
lägger mig i sängen och inser att jag e för bakis för att äta mackorna :S
efter 1.5 timme hade jag ätit upp dom...då somna jag om igen :D å vakna vid sex igen...mår lite bättre faktiskt, illamåendet e helt borta å nästan skallebanken oxå :P
Räkna ut att jag var full i ca 10 timmar igår...så att jag var bakis e väl inte mer än rätt :P

Gårdagen var MYCKET trevlig, börja med att vi blev sena på grund av mig till åsbro för att avnjuta trevligt sällskap å mycket god mat :) sen åkte jag å pepp till pinky för att fira det nya året med henne, tore, anni å erik, sandri å christian och annas kompis erika. Jag å pepp ville att vi allihop skulle åka tillbaka till åsbro å fira där men det blev nerröstat :P vi åkte till slottet på tolvslaget å sen tillbaka till pinky där det riktiga festandet tog fart :)

Nu har jag bara ledighet framför mig eftersom att jag har gjort mina resor för det här lovet: norr, mamma å pappa och så har jag jobbat! Så nu tänkte jag hitta mig själv å umgås med gotland (om hon vill leka med mig förstås!) åbara njuta av att vara ledig!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

hahaha, de låter som att du mådde som du förtjänade. =P om de e nån som kan nyårsfira så e de vi! =D

2010-01-02 @ 13:21:19
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: anna

jag vill ockås vara med å leka...=)

2010-01-02 @ 18:31:24
Postat av: Torsken

jag mådde som du förtjänade :P

2010-01-03 @ 01:49:26
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: Gotland

Klart jag vill leka=P

2010-01-03 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0