...ganska glad

...trots att jag e SUPERDUPPER förkyld! så där täppt i näsan som e så jobbigt (ni som känner mig vet vad jag menar om jag säger att jag har mitt smartfejs på!) kan inte andas med näsan så måste sitta med munnen öppen hela tiden...å om man då e avslappnad å inte tänker på hur man ser ut, ja då ser man inte direkt smart ut!
I helgen kom mamma å pappa hit...å så millis såklart :P dom hade med sig vår nya tvättmaskin :D
Ska bli så skönt att slippa tvättstugan, även om den oxå har fördelar!
Idag åkte jag hem tidigare för jag mådde bajskorva...fick en riktig dipp på em å det kändes nästan som feber...fast ändå inte...men helt mör i hela kroppen! Jag tycker så synd om mig när jag mår så ): (det e ju ingen annan som gör det!) som tur var kunde gosen hämta mig...men han hade andra planer...så hela em å kvällen har vi monterat vår nya soffa! som för övrigt var på rea från idag...sånna överraskningar e aldrig fel :)
Just nu e jag jättetrött men jag brukar ha svårt att sova när jag e så här förkyld...får hoppas att så inte e fallet i natt! behöver sömn för att orka skolan imorrn! å vaccineringen e imorrn! :S sprutor e ju inte riktigt min favorit...å det e ju inte bara en...men tror att det max skulle vara 3, förhoppningsvis 2! Sen längre fram är det shotar som gäller...å tabetter...vill ju inte bli sjuk i afrika!

jaja..sängen ropar :) taa taa.


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag tycker synd om dig! Men du måste whina lite mer, det är ingen som fattar hur synd det är om dig annars :)

2010-01-26 @ 07:20:10
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0