...valentines day!

Glad alla hjärtans dag på er allihopa! :)
Idag vaknade jag utvilad och glad, kvarti tio !! :) satte igång efter en timme med att plugga...
på min svenska redovisning om barack obama...föga intressant.
Nu har jag haft ett uppehåll på några timmar när jag och älsklingen har varit på bio...dagen till ära såg vi
valentines day. Den var bra. inte värd 100 kr...(det e svindyrt å gå på bio nu) så jag rekommenderar folk att se den på film hemma...om man vill se en kärleks komedi...inte jätteskoj men man drar på smilbanden då å då. Den var faktiskt inte så jääe förutseende heller :)
Nu ska jag plugga lite till sen e det smarrig middag å film som gäller :)




X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0