...vagnhärad...kära vagnärad

haha...eller ja. kära hem i vagnhärad snarare :) Det e skönt att vara hemma hos mamma å pappa...var ett bra tag sen vi var här.
Den här veckan har varit rikitgt seg  jag har inte riktigt orkat uppdatera min blogg, å ibland har inte sidan funkat så då har jag struntat i det. Jag har en lite svacka just nu...känner mig väldigt osocial å nere...har dock tvingat mig själv att umgås trots att jag inte riktigt ville, men det blev ju trevligt i alla fall. SJUKT trött är jag igen, men nu sover jag i alla fall på nätterna.
Idag var jag tillbaka på jobbet igen, var ca 1 månad sen jag var där. Men det e ju som att cykla, man kommer snabbt in i det igen bara man börjar trampa.
Sportlovet närmar sig med stormsteg och då ska jag åka med poppli till uppsala, han har äntligen fått tid på sjukhuset där...får se om det blir något bättre. Tyvärr innebär det att vår norrlandsresa inte kommer bli som planerad :( Jag ska nog åka upp å hälsa på kussefin, HON FYLLER JU 25 ÅR!! Men vi kommer inte hinna med å åka till pepps familj eftersom att det bara blir fredag-söndag :( känns dumt när man ändå är i "krokarna".
jaja...dags å sussa.


X torsk X


Kommentarer
Postat av: a

å ändå orkar du bry dig om andra...du är snäll du=)Jag ska hålla ett öga på dig i veckan!

2010-02-07 @ 17:07:27
Postat av: Torsken

kommer från rätt käft, du ska bara bry dig om dig själv just nu! puss på dig!

2010-02-07 @ 22:19:13
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0