...helg å allt vad det innebär!

Idag har dagen bara sprungit iväg...som vanligt på helgerna, jag har ändå hunnit med lite vettiga saker
som att jobba å plugga...sen har jag påbörjat min storstädning med att städa köksbänken och så...nu e det bara bordet och det förj*vliga golvet rent ut sagt...det e så äckligt å värdelöst för skiten bokstavligt fastnar å de skitsvårt å få bort...sen tar det en dag tills det e skitigt igen för det verkar dra till sig smuts!
Blev ingen kussefin i helgen som jag hoppades på, vet ju innerst inne att jag inte har tid med det heller så det var väl egentligen bra att vi stannade hemma. Måste ju städa å plugga! Så det blir inte mkt till alla hjärtans dag mys imorrn :(
jo...med golvmoppen! haha!

Nu ska jag bara "pudra näsan" sen bär det av till bänäna å schlagerfestivalen!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

Åååå, vilket bedårande val...en lördag som denna=)

2010-02-13 @ 19:03:55
Postat av: Torsken

kunde inte gjort nå bättre ;)

2010-02-14 @ 11:21:31
URL: http://torskelain.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0