...glad...tror jag :)

Idag har jag haft huvudvärk HEELA dagen, hann knappt komma in i skolan innan det började dunka..
...vilket ledde till att träningen inte gick så bra...det dunkar ju bara värre ju mer man får upp pulsen, men jag tog mig igenom det å sprang nog lite mer än jag brukar :) det var crosstrainern som var seg idag...
men det e skönt för om det går segt på crosstrainern brukar det gå bra att springa å om det e segt att springa så e det lättare på crosstrainern :)
Idag hade jag min redovisning på svenskan..jag tyckte inte att det gick så himla bra...var inte nervös men min röst bar inte riktigt, jag snubblade på orden ibland å som vanligt blev jag torr i munnen (men jag hade i alla fall vatten) men det verkar inte spela någon roll för jag gjorde ett "jättebra jobb" enlig min lärare...ja hon bedömmer ju inte lika för alla, det märker ju jag! Det e ju hon som sätter "betyget".
På tala om betyg så e det dags på onsdag att få veta var jag ligger till...jag känner ju tyvärr att jag inte utvecklats supermkt på senaste tiden så jag hoppas att jag inte får påse bajs...som vi brukar säga.
Just nu sitter jag å fryser massa...å känner mig äcklig, för jag fryser för att jag inte duschat...ska hoppa in i duschen snart...men funderar faktiskt på att ta mig ett bad å ett glas vin :) mumma! oooh...bäst jag sätter fart!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0