...ännu mera snö!

Japp, gott folk...snön e här som lovat, fast jag hörde att den skulle komma torsdag...
...det e ju bara tisdag!? det har snöat hela kvällen så det har lagt sig ett lite täcke nysnö ute...hoppas det inte snöar hela natten då kommer det bli kämpigt att hojja imorrn! :(
Idag har jag funderat på en sak...som stört mig lite...att man ibland inte får tycka som man vill...
jag menar vi alla människor tycker olika om allt...men om vissa saker får man en kommentar på om man inte tycker lika...å då blir jag irriterad. Jag tycker att man kan respektera varandras åsikter å kanske framföra sin åsikt, ibland till och med i frågasätta men INTE dumförklara!
Nyss hemkommen från åbro...lillkillen var så söt...dock extremt trött! men jag bada honom...massa bubblor :)
supersötast! Nu ska jag dunsa ner i sängen å SOOOOVA...i nästan 7 timmar iaf :P



X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0