...tisdag, snart FREDAG!

=D nedräkningen har börjat på riktigt!
Igår började jag lite smått, få lite överblick på hur mkt jag ska ha med och
vad som behövde inhandlas.
Idag har jag hunnit handla det mesta, bara sunlotion och aftersunlotion.
Hoppas det finns på willys *håller tummarna*
Finns på apoteket i värsta fall men dom var väldigt små å dyra =(

Sitter och myser framför soffan med mitt "tisdagsvin" hehe...faktiskt inte varje tisdag som
det kanske låter =P men om det är någon dag i veckan som jag tar mig ett glas rött
så är det "tv-tisdagen" tv program från 20-23 =)

Imorrn e det "D-Day" får veta hur jag ligger till =S
men det verkar som att dom satt på "snällansiktet" igen...eller så e det bara
dags för någon annan att få smällen!
väntar med spänning... (ironi)


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0