...sitter i morogoro

Hej sverige! =)
Nu har jag hittat ett internetcafe att uppdatera min blogg!
Befinner mig just nu i morogoro for att tidigt imorrn bitti bege oss till
nationalparken och aka pa safari =)
Idag har vi haft en fantastisk dag...jag har varit helt hanford och mallos!
Vi har namligen vandrat i djungeln i bergen...SA FANTASTISKT!
Sag apor och urinvanarna pa nara hall!
Naturen har jag tidigare bara sett pa film...GRONA kullar och vckra blommor.
DET GAR INTE ATT BESKRIVA! varmt har det varit...har inte svettas sa mkt i hela mitt liv sammanlagt =)
tyvarr sa dog mina batterier i kameran innan djungelturen =( men har bett alla ta extra kort till mig.

Igar borjade vi dagen med att plantera trad...det var en upplevelse for sig =)
sen akte vi till tva skolor och titta pa omgivningen...sjalvklart vaxla vi pengar och kopte MASSA vatten!
Jag hade ont i huvet hela dagen =( aven fast jag drack mkt vatten...kanske berodde pa omstallningen och askan.
En stunden var dcet stralande sol och nasta asregna det! men det gjorde inget att det regna.
Vi var pa en maknad igar oxa...men det var inte sa trevligt...jattetrangt och alla pratar med och om en...man star i centrum med sin ljusa hy kan jag ju lugnt sagt saga!

Imorrn bar det som sagt av pa safari...ska bli riktigt kul, hoppas vi ser nagra lejon!
men har glomt min kameraladdare pa  skolan som vi bor pa...sa hoppas mina vanner ta bra bilder =)
nu borjar tiden ta slut...ses kanske snart igen!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0