...glader påsker...eller hur var det nu?

Ja just det...nu har det ju varit lugnt med otur ett tag
...klart som F A A N att den ska slå till igen :( har kommit fram till
att det faktiskt inte e jag som (oftast) drabbas av den eller jo indirekt men inte
direkt...det e oftast pepplipepp! Nu ligger han på sjukhus och har gjort det ett dygn...
och kommer få göra det ett dygn till.
Han vakna i natt av KRAFTIGA muskelryckningar i hela kroppen och
han var brännhet, började spy och fick knappt nå luft och orkade inte röra sig
...fick iaf tag i 112 så ambulans kom(jag jobbade ju) 43,2 grader i feber...!!
vad e det högsta innan man kolarvippar??
Kan inte vara långt ifrån i alla fall. Men det är i alla fall stabiliserat nu men han ska
fortsätta få antibiotikadropp minst ett dygn till (alltså till imorrn kväll)

Sen måste jag få skriva av mig på en annan punkt också...
jag är så jävla trött och förbannad på "folk" som inte vet hur man beter sig!!
Vet man inte annat än å klaga då kan man lika gärna hålla käften! Saknar man empati, kom
då inte och försök "läxa upp" personen som mår dåligt, FÖRSÖK åtminstone visa medkänsla
eller rent av HÅLL KÄFTEN! Så trött att bara få höra skit från de hållet!!!
Ett allmänt tips: LÄGG DIG INTE I SAKER DU INTE HAR ATT GÖRA MED!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

men va sjutton va det där! Någon feberkramp eller? Vi får snart låsa in er två i en glasbubbla med en läkare, mat, godis och en säng. Snacka om att någon vill pröva er. Din stackare, nä er stackare såklart.

2010-04-05 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0