...var tog tiden vägen?!

Idag hade vi bara en lektion i skolan och då var det eget arbete. Jag jobbade ordentligt men hann inte allt jag ville. Sen stack jag å pinky till gymmet tillsammans å det var riktigt trevligt att ha sällskap :) vi ska försöka sammanstråla oftare!
Sen var det bara hem och laga mat och det lev SÅ gott, jag wokade grönsaker och nudlar, sen hällde jag på tomatsås och lite kryddor till detta hade jag fetaost och tomat! MUMS!
superlätt och supergott! :)
Sen var det dags att börja baka, efter att ha duschat förstås, den första satsen blev bränd!! den skulle vara inne i 10-15 min så när jag kollade den efter 5 så var toppen bränd, det går inte att sälja! Så jag skrapa bort det brända å gjorde i ordning den som vanligt (mockarutor) för jag e ju inte så kinkig med utseendet bara det smakar gott!
Sen insåg jag att jag inte hade ingredienser så att det räckte för att göra en satts till, så fick åka till Willys å handla ägg och kokos! Då slank det med lite choklad oxå :P

Jag var färdig strax innan tio...det betyde att jag måste hoppa i säng å jag har inte ens hunnit tänka ordet "plugga" nu på kvällen!!! Jag ska ju åka tåg i 2 timmar imorrn så då kn jag inte göra så mkt annat än att plugga!

God natt!

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0