Jag har gjort det...!

Jag har äntligen gjort det...skapat en blogg alltså!
Jag minns att jag på gymnasiet skulle få hjälp med att fixa en egen domän för att ha en blogg...
men det rann ut i sanden så klart!
Sen för ungefär ett halvår sen började några i klassen att blogga, då blev jag sugen igen, men kändes bara som en trend och blev istället lite anti.
Men så...förra veckan var det någon som sa (på skämt) att "du borde skapa en blogg så vi kan följa hur du klarar dig i skåne!"  (För er som inte vet så ska jag på praktik i 4 veckor i skåne...å jag har själv byggt upp en hatbild mot skåne av den enkla anledningen att jag inte fattar skånska!) Jag tog det inte mer än ett skämt...men så nu sitter jag här ikväll (vet inte om det beror på vinet) och kom på att det är ju en jättebra idé! :)

Så nu har jag alltså gjort det. Får se hur aktiv jag kommer vara med mitt skrivande, inte överdrivet aktiv som vissa kan vara. Men jag skriver när jag har lust och tid :)

Den första skolveckan är avklarad och halva andra oxå för den delen. Det är skitkul men man märkte redan första dagen att det är sista året nu och då läggs första växeln i! Det e skit jobbigt nu innan man kommer in i allt, man vill s gärna men orkar inte...och det hjälper INTE att jag har dragit på mig en härig förkylning heller. Alla som har sett mig när jag e täppt i näsan vet hur jefla smart jag ser ut när jag e trött å inte kan andas med näsan...IQ-badboll ungefär! Idag skulle vi filma in och tolka en förbannad förlossningsvideo (föräldra utb.) och det e inte lätt att förklara på tsp hur bebisen vrider sig och e så jefla smart så den tar så lite plats etc etc... så jag gav upp!
MEN jag ska åka till skolan tidigare imorrn har jag tänkt och filma in den då istället!
Mitt nya jag tar form det här året, jag ska INTE göra allt i sista stund, och det har gått bra hittills.
Ska bara försöka komma igåg med uppsatsen.

Mitt ljussken just nu e att jag ska till ume ästa helg :D träffa kussefin!!!! Wiiiee...jag hoppas vi hinner ses ordentligt men hon har inspark å grejjer så det e klart hon ska göra massa sånt skoj :) sen ska vi vidare till bure och pepps familj. Jag har redan bestämt att vi ska till skellefte å köpa buremålet, goaste hamburgarna i sverige! (",)

Det var allt för idag...behöver min skönhets sömn ;)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sandri

Tjohooo! nu hitta ja hit!

2009-09-03 @ 18:48:26
URL: http://sandygurian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0