....TOREE! Finns han där?

HAHAHAhaa...att lämna mobilsvar när man e full är inte det smartaste..! För man kan tydligen spara dom!?
"Jag söker lammköttet och tore...finns dom där?" med väldigt mkt sludder!
eller i det tredje mobilsvaret (inom en period på typ...10 min?) "WWIIIIIEEEEE! HEJ tobias krüger! ASGARV Jag söker tore...e han där?!"
haha...jaja...då kan ju han lyssna på det när han känner sig deppig och vill bli glad, ja pinky kan ju oxå göra det eftersom att han har skickat dom till henne! (till historien hör att jag sitter i marias vardagsrum och tore sitter i köket, dvs i samma rum men som är avdelat med en bokhylla, han lyssnar på musik å tycker vi e jobbiga å fulla...) å då kom jag på den smarta idéen att inga honom (å han svara inte!) då tala jag in meddelande :)
...mindre smart kände jag idag när jag fick höa dessa meddelande!




Min smartaste look :)

Nu ska jag, faktiskt, plugga sen till sandriiii :))))


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0