Kussefin...

Sitter nu hos min bästaste kussefin :D
Vi kom fram i natt kl 4 (på natten!!) men vi sov hos pepps mormor och morfars stuga!
Den ligger precis vid havet! (lägger in bild när jag kommer till örebro igen!)
Helt underbart ställe...! Pepp var as seg som vanlig så vi kom inte till ume förrän kl halv tre!
Men då åkte jag å kussefin på stan för att hitta en klänning till hennes sittning nästa vecka...
...men hon köpte allt annat än en klänning, 2 par skor å en tröja/skjorta å en mössa, å en doftpåse...
Vi kom fram till att hon har en snygg klänning hemma som hon kan handla...
gissa vad jag köpte till mig...? ...INGENTING! *stolt* men jag köpte en present till noah å en till lilla william...som jag hoppas att vi hinner träffa innan vi åk hem!

JÄTTEskoj att läsa på klassisarnas bloggar att dom har varit i skolan idag :D jag var leeeeedig!
Imorrn ska jag  plugga...gick inte så bra att plugga i bilen för jag var lagom trött!
men imorrn ska jag å kussefin plugga tillsammans..hon med sin jurist tjosan å jag om astrid fredriksson!

nu har vinet runnit rakt igenom å jag måste tömma :P

over n out.

 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0