Härliga söndag...?

Eller? Är jag utvilad och redo för en ny skolvecka??
Njaa...men får göra det bästa av situationen :) ska försöka komma i säng i tid idag så jag får sova lääänge :P
Imorse var det högmässa med teckenspråkstolkning! Det var en upplevelse...såg inte rikigt allt å det e tråkigt att man inte kan skapa en bättre situation, speciellt eftersom att det var så många döva där i dag i och med att det är dövas dag den här helgen! Bonden övertala mig att äta luch på max...jag åt vad min ekonomi tillät, dvs en supreme jr och en liten cola! Det var verkligen på kronan! :)
Men vi har ganska mkt pantburkar som jag ska åka å panta snart så vi överlever sista veckan...bara 5 dagar kvar nu! :D
Idag var jag å pepp på ikea å köpte ny bäddmadrass...den vi har e så hård, så den vi köpte var nästan som en tempurmadrass som formar sig efter kroppen :)

Om 3 veckor sitter jag på ett tåg på väg till lund! :O ska blir så jefla spännande! Hoppas mina handledare e bra! på tal om handledare så måste jag ringa dom i veckan!!
Och på tal om att jag åker om 3 veckor så måste jag ha skrivit klart min uppsatts, så det ska jag ta å gö nu!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0