Grattis...

Grattis till min norska nettis och grattis till min pinky :)
nettis har nämligen namnsdag och pinky fyller 24 idaaa!

Sitter hemma hos henne nu faktsikt (pinky)! Det e så här att jag ofta stannar hos pinky istället för att cykla hem (drar ut på det helt enkelt!) och idag efter skolan skulle jag följa med pinky på synundersökning och precis när jag skulle hojja så kom banäna på idéen att vi skulle fira maria ikväll hos maria...då skämta vi lite glatt om att jag inte kommer cykla hem emellan utan cykla till henne och stanna tills övriga kommer! Gissa vad pinky tvinga mig till att göra...? Jo, att följa med henne hem å vänta tills dom andra kommer...! dom kommer ju tro att jag e lat! (jag var ju inte svår övertalad) (",)
Idag har vi tolkat heeela dagen...nej inte hela men vi har varit effektiva arne iaf och det känns skönt! MEN vi prata också om uppsatsen och jag fick lite mer ångest än vad jag redan har! fy fan vad jag hatar när man kör fast! Funderar på att åka till skolan tidigare imorrn och försöka börja skriva lite! Men får se om hur sent det blir idag!

I helgen ska jag sova  husvagn för övrigt...pepps pappa har sålt huset så vi har ingenstans att slagga! Så det blir husvagn...på tomten antar jag! Och innan det ska vi nog sova i pepps mormor och morfars stuga! Fick mess från kussefin att hon saknar mig...det kanske e hennes grejjer hon saknar mer än mig :)

Nu sitter piky å pratar med tore och hon tvinga honom att nämna tre bra saker om pinky och då var hon sexig ...hihi!
Nu ska jag vara social med henne...för övrigt är alla andra sena!! kl e 20 över!!

  X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

haha, du e ju störd som skrev de, nu vet ju alla att ja e sexig, de va ju en hemlighet. =P

2009-09-10 @ 18:08:52
URL: http://marypinkmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0