bureå...

Japp, nu har vi tagit oss till "slutstationen" bureå...sitter nu i lägenheten som pepps lillebror bor i..och lillasyster?? vet inte riktigt var hon bor!? men det e ju bara en tvåa så jag tror inte att hon bor här...? kanske skulle ta å fråga! :)
jag har ett problem...mina trosor e slut!! vet inte hur jag har gjort för jag packa ner ett par extra men dom har jag alltså oxå förbrukat! jag har ju på mig ett par men vi kommer ju inte hem förrän imorrn...! Jag gav ig iväg mot konsum som ligger precis brevid för det brukar ju finnas på mataffärer...men dom dtängde SEX!! herregud jag e verkligen ute i buschen! Då gick jag (eller tog bilen dom 20 metrarna) till statoil/ica...där ha dom ALLT...nästan...inte trosor eller strumpor! dom hade allt annat skit tror jag...leksaker, hårfärg (till och med hemmanent!) bilgrejjer prydnadsaker mat, godis, ungsvantar och massa massa mer...men inte trosor! typiskt...jag var till och med smart i natt (på fyllan) och handtvättade mina trosor...fast hur rena blir dom av handtvätt?? nej inte så smart dessutom vet jag inte var jag hängde dom på tork så dom e kvar hos kussefin...med resten av halva min packning(!) glömde massa saker så jag måste åka förbi på hemvägen å hämta upp dom! (tur att ume ligger neråt!)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

hahaha! vänd dom ut&in, och om det är string är det ju bara att snurra dem också, som PinkMary brukar säga. då räcker de nästan hela veckan :)

2009-09-13 @ 20:31:54
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: miss K

Yes jag hittade äntligen hit! du har ju så krångligt namn, inte alls som mitt ;p

2009-09-14 @ 17:00:59
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Torsken

hahaha! det e bra K, för det e inte alls tusen pers som undrar hur escapology! :D

2009-09-15 @ 20:40:02
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0