Bilder från helgen :)

Nu har jag pratat med pinky och fått lite hjälp om hur man lägger up bilder :)
Kan ju börja med att uppdatera lite från helgen!
Först å främst, lösningen på mitt problem blev inte att vända ut och in, men tack för tipset saintmary :) lösningen blev pepps kallingar! hehe...tur att jag hade baggyjeans!
Igår hann vi tyvärr inte träffa pepps lillasyster som bor i skellefteå :( jag har lite dåligt samvete för det men men...man kan inte hinna allt i världen! Vi träffa hans pappa med respektive en sväng, sen hämta vi upp jonatan i stan sen var det bara hem och packa ihop det sista å så åkte vi på middag hos markus, lina å lilla William (pepps storebror med familj!)
SNACKA om god middag! :) och william har blivit så stor...men guu så söt han e! han blir nog en trummis när han blir stor, trumma med alla skedar :P
Vi kom iväg vid halv åtta å skulle då till ume för att hämta halva packningen som jag hade glömt hos kussefin :P tyvärr var hon inte hemma :C men fick tag i grejjerna genom en hemlig operation!
Vi stannade en sväng i hörnefors oockså (pepps moster å morbror) en kortis blev en timme å en kvart...vi kom till örebro halv sex imorse! Han vila en sväng i sängen sen gick jag upp halv sju för att gå till skolan...seg dag!

Förresten...i lördags när vi festa, då träffa vi en av kussefins fadder...han såg precis ut so edward cullen!! :O ascoolt!

utsikten från pepps mormor å morfars stuga
Utsikten från stugan


kussefin å jag :)
Kussefin å jag

William
Vi trummade som galningar :)

William
Cooling med solbrillor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0