...trött

Usch, idag e verkligen en sån usch-dag! Jag e trött på pikar man får.
Jag är trött på att väna en-en gång på pepp så jag får bilen (andra gången idag!) å jag e trött på den här förbannade förkylningen!! Främst e jag bara trött...har just vaknat, slockna i sängen nr jag titta på tv å har visst sovit över en timme?!

Imorrn e det fredag och jag har ingen skola :) å så ska jag ju på kryssning oxå!
dubbeljippie...sen att jag har lite dåligt samvete för att jag inte e klar med uppsatsen och borde vara hemma å skriva...äsch! jag kan ju inte avboka!
Det hjälper inte heller att jag får kommentaren av peppli att jag borde plugga!!
Och det hjälper definitivt inte när han säger att han inte får göa massa skoj utan han går å har ont varje dag...men jag tänker faktiskt inte få dåligt samvete!!
Eftersom att jag är ledig imorrn kan jag vara uppe sent å eftersom att jag pluggar bättre på natten så tänkte jag ägna mig åt just det i natt! :D
Det känns ändå som att jag har grepp om  uppsatsen...har bara lite få källor, men det får gå ändå!

over n. out


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Mickis

Kul med kryssning!!! Ta och skit i pluggandet nu och ha kul istället! Bättre hakul och slappna av och sedan skriva arbete, du vet väl att vi ska "best oss för att ha tid då vi inte pluggar och då ska vi inte ha dåligt samvete!!" citera lärare K hehe inte så lätt dock... krams

2009-10-01 @ 20:43:36
Postat av: Torsken

Jag hde ju verkligen inte ens börjat skriva...men nu e jag igång å jag har kläm på´t :P

2009-10-02 @ 03:19:15
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0