...lite gott och blandat :)

sitter hemma i soffan (fick sov här för man kära sambo körde ett sågverk i natt å jag hitta inte mina öronproppar!)
Jag har insett att jag åker imorrn och jag har inte koll på något!
Jag känner mig lite stressad men som vanligt tror jag att jag kan skjuta upp det hela om jag skiter i att göra det nu...men det resulterar bara i värre stress och massa utbrott! Jag måste tex ringa hotellet, kolla så dom har öppet när jag kommer och om jag får ta dit gäster, å vad det kostar! jag e rädd att det kommer vara för dyrt så pepp inte kan komma ner så därför vill jag inte veta...jag måste åka ner till bonden oxå å lämna in resväska som hon ska låna men det vill jag på sätt å vis inte heller, för då kommer vi säga hejdå å inte ses på 4 veckor å det blir så påtagligt att man ska bli SÅ ensam där nere...fast jg blir ju inte det eftersom både gotland å mina föräldrar kommer å pia oxå!

Jag förstår nog inte riktigt vad som hända skall för jag e nervös men inte för det, utan för att jag ska åka bort i 4 veckor!

I torsdags skulle vi festa men det var ju bara jag å banäna som var på, lyckades övertala dom andra att smaka iaf men vad pinky blev full :



nu i veckan så har  jag ju pluggat som ett as med uppsatsen här e lite bilder från
mina mysiga kvällar, ena från måndag själv å den andra hemma hos pinky!





Igår fick vi hit katterna oxå...peppli blir ju helt salig, det kommer nog sluta med att vi har katt i framtiden...men vad sivan var gosig igår...jag brukar inte ens få klappa divan men igår låg hon i mitt knä å ålade sig för att jag skulle klia henne!
Samma var det nu på morgonen fast med elsa...hon sprang framå tillbaka framför ansiktet när jag sitter med datorn i knät...inte så lätt att skriva!! men dom e söta å det e skönt att veta att pepp får sällskap när jag e borta!

Nu ringde bonden precis å bjöd över mig på lunch...mysigt...men då blir det ju värsta avskedslunchen!!
:C nejnej...jag lider inte av "åkaivägångest" om det finns ngt som heter det! :)
Så jag ska väl ta å klä på mig för att åka ner för backen sen!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

hahaha, tack för att du la upp den fina bilden. =P de finns faktiskt något som heter "åkaivägångest", men de sjuka e att veckorna kommer gå så himla fort så plötsligt e vi hemma igen. De e de jag hoppas på iaf.. hälsa sivan å elsa från mej. =D kram

2009-10-10 @ 14:16:45
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

jag tänkte att alla skulle få se hur fin du var ;) kommer sakna dig kompis love dom e så söta...saknar nog inte ens dig :P hehe..vår granne fråga om vi var kattvakt igen å bad oss inte låsa dörren så dom kn släppa in katterna :D

2009-10-10 @ 23:05:58
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0