...happy halloween!

Är det ens idag som det är halloween?! Vi i sverige vet ju inte ens när det är så vi firar det på allahelgona helgen istället! Vilket jag på något sätt tycker är tråkigt...jag brukar åka till kyrkogården på allahelgona helgen till mormor & morfar och farfar, det är så fint! Massa ljus som lyser upp kyrkogården, därför tycker jag det är tråkigt att vi blandar ihop dom helgerna...allahelgona är en fin helg där man ska tänka på den nära å kära som gått vidare, sen blir man störd av det för att någon småskit ringer på dörren och vill ha godis! :P Men sen så älskar jag ju halloween av den anledningen att jag älskar ju att klä ut mig! :) har sett massa olika kreationer idag (var i helsingborg hos gotland å åt middag!) på tågstationen var det ett par stycker (hoppas jag) som klätt ut sig! Var nästan sugen på att halloween sminka mig men insåg att jag inte har med mig allt smink hit ner :P
Eftersom jag sitter ner i skåne själv så har jag varken kunnat åka till kyrkogården eller haloweenfestat! :(

Jag sitter istället och tittar på körslaget...ganska bra underhållning, team ola sjöng en av mina gamla favorit låtar av backstreet boys :D det var inte igår jag lyssna på dom. Dom kommer nog alltid mer eller mindre ha en liten plats i mitt hjärta ...haha!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Vet inte vilken låt det var, men har du sett den här? http://www.youtube.com/watch?v=XWhUeAy35qc

2009-10-31 @ 21:33:34
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

HAHAHAhahaha...vilket kul klipp :D det finns grejjer på utube! det var "i don´t care who you are..." men jag hade ju alla som favoritlåtar på den tiden!

2009-11-01 @ 11:10:53
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0