...finally!

Vilken lycka jag har känt idag. Först när jag skrev ut min uppsats och insåg att den ÄR KLAR!!
Jag e supernöjd och jag hoppas att min lärare också är det, hon har ju inte så höga krav på mig!
Sen är det bara opponeringen kvar...och redovisningen, så man kan inte släppa den helt! Men just nu...bara NU skiter jag i det!

Andra gången jag kände lycka var efter att jag träffa en av mina handledare till paktiken och det känns jättebra med henne! Vi hade alltså handledarträff idag så nästan allas handledare kom!
Jag träffade ju bara en av mina men har ju pratat med den andra i telefon så det känns bra!
Jag har nog inte riktigt fattat att jag ska ut i verkligheten!!?! Jag har varit så fokuserad på skåne!

Tredje gången jag kände lycka var när jag hitta ett par stövletter, som jag förhoppningsvis kan ha i vinter!
:) Jag hittar ALDRIG bra vinterskor så jag hoppas verkligen att dom ska bli bra, bäst av allt så kan jag nog använda dom redan nu...om jag ska vara ute...lite varmt inne i skolan kanske :S
Jag ska iaf ha dom imorrn :P
Jag köpte även en svart kofta som bara kosta 149 kr :) nu kan jag kasta min gamla som är trasig!
å en sjal för 10 pix!

Känns som jag behöver uppdatera hur mkt som helst men ja...kryssningen var superkul! Hände inge speciellt som jag kan delge mig av...!
Sen har jag pluggat massa, ikväll kl 19 räknade jag ut att de senaste 60timmarna hade jag sovit totalt 10 timmar...så e lite sliten. Men somnade till å vakna halv tio så nu e jag nästan..lite piggare! Skönt att vi inte har nå läxor mer, då kan jag ta sovmorgon imorrn!
Härom dagen fick jag veta att nettis och jens ska köpa hus i åsbro (strax utanför örebro) så dom flyttar tillbaka i början av nästa år!!! :D WIIEE

Nu är det bara att ladda batterierna för söndag...då bär det av till skåne!



X torsk X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0