... :(

Just nu känner jag mig lite nere...
Imorse vaknade jag av att kl ringde halv 7..ILLVAKEN! Fatta inte vad som hände å trodde att jag hade försovit mig...hatar när det händer! masade mig upp iaf å sminka mig å gick ner till frukosten..
var väldigt seg å insåg att jag fick brått för att hinna med bussen tll tåget till malmö.
Jag missade den, men eftersom jag e så smart å förutseende hade jag kollat upp om det gick fler bussar som jag skulle hinna med å det gjorde det, så jag hann tom ett tidigare tåg till malmö ! (3 min tidigare men ändå!)
Tolkuppdraget gick JÄTTEBRA! Det var kort men gick skitbra faktiskt! Sen var min dag slut...
vi åkte tillbaka till lund TC å drack kaffe sen åkte jag tillbaka till hotellet, när jag stod å vänta på bussen lyssnade jag på musik, å det skulle jag ju inte ha gjort!!
Everything i do, i do it for you spelades å jag kände gråten komma...har inte alls saknat min gosepos den här veckan...låter hårt men jag har ju haft fullt upp å trivts så bra så jag har inte tänkt på det...men så, när jag stod där vid busshållsplatsen så kom allt på samma gång! Jag tror att det kan ha å göra med att jag vet att det e helg å mamma å pappa snart kommer osv...så super skönt att jag inte e ensm i helgen!

shit vaf musik kan påverka en...deppmusik e inte bra är man e depp!! jo, om man vill deppa! Satte på kings of leon å jag känner mig redan lite gladare :)
Nu måste jag nog städa lite...har redan "bott in mig" så det ligger kläder överallt! :)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jo, det där med musik känner jag ju igen. Green Day blir jag ledsen av (fast det börjar kännas bättre nu). Sen när jag gick till jobbet förut och lyssnade på Patti Smith höll jag på att börja gråta för att det var så bra istället!

2009-10-16 @ 19:56:30
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

det e helt sjukt vad musik kan göra med en :P

2009-10-16 @ 20:42:12
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0