...dumkyrkä

hihi...jag fick allt bita mig i läppen när min HL prata om domkyrkan...dumkyrka, e det dit alla idioter går? ^^
Första dagen avklarad! :) började tidigt, halv 7...mycket trött har jag varit!
Sen var min HL sen för hon hade inte orkat gå upp..snoozade för länge :D jag blev jätteglad att hon e som jag :P Vi åkte iväg till ett bilmonteringsföretag där jag bara skulle askultera...å tur var det! MASSA bilmodeller å förkortningar å termer!! Sen var det ett besök hos sjukgymnasten, där var det oxå bara askultation.
Sen var det bara lunch å möte med båda mina HL! Sen skulle jag ha slutat,
men jag fick erbjdande om att följa med på ett möte och tolka själv! SJÄLVKLART! jag fick ledigt några timmar så jag åkte hem å slockna som ett ljus men hade ställt klockan så jag kom iväg i tid!

Det gick inte bra. Men jag var SÅ glad och upprymd efteråt...adrenalinkick arne! Det kändes inte alls dumt att tolken fick ta över nästan hela tiden, det var inte ett lätt möte det gick fort å det var en del byråkrati...men jag gjorde det! :) jag har spräckt nollan för att använda sport termer!
Jag har ju för sjutton gubbar 4 veckor på mig...så det ska väl bara gå uppåt härifrån, hoppas jag ;)

här kommer bilder från min lgh :)





tror ni dom märker om jag råkar få med mig tavlan hem? ;)



bästaste diskmaskinen :D




För övrigt e det SKIIITkallt här nere...jackan jag tog med kunde jag knappt ha i örebro för det blev för varmt, här e den nästan för tunn!! blåser ända in i själen..så kallt e det!!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Åh vad fint du har det! Min lägenhet är väldigt...vuxen. Vuxen som i 65+. Idag gick det lite sämre för mig så då kanske det gick bättre för dig? :)

2009-10-13 @ 14:10:23
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Miss Universum

sicken snygg lägenhet, speciellt toan. =)

2009-10-13 @ 22:14:19
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: anna

amen fy sjutton! ta bort de där bilderna! Synd att ja inte har någon blogg så skulle du få se hur vackert ja bor...

2009-10-24 @ 16:45:22
Postat av: Torsken

hehe...jag skulle ju inte byta bort mitt boende :P

2009-10-25 @ 19:51:53
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0