...söndag, eller?

Imorse när klockan ringde för frukost höll jag på att skita på mig, trodde att det var måndag
jag var glad att jag kom ihåg att ställa klockan men jag hade ju inte kollat upp hur jag skulle ta mig till uppdraget i malmö!! Sen förstod jag att det var söndag! Skönt!
Jag tänkte skita i frukosten men masade mig upp ändå...hotellfrukost när man har tid på sig att äta e riktigt gott :)
En sak som jag funderar på är...hur sjutton kokar man ägg så att gulan blir hård men vitan lös? Det e ju skitäckligt när vitan e lös! speciellt när gulan e hård! Det e iaf något dom lyckas med på det här hotellet!
Och när man äter sent så har äggen hunnit bli kalla...då e do inte lika goda längre! :(
Vad sugen jag blev på ägg...å räkor! jag ska nog äta räkmackor ikväll :P

Idag har jag bara haft en mysdag...skrivit loggbok å kollat upp veckan som kommer...plus att jag tagit på mig att jobba på jullovet, så jag kommer bryta traditionen att festa på juldagen! :S men dom pengarna jag får...katching för att jobba röda dagar...kanske inte så mkt som man önskar men fortfarande! :D

Jag har även haft spotify på hela dagen med backstreet boys album rullandes...haha! det för en bakåt i tiden...glömer aldrig dagen jag å min kussefin skulle på konsert i sthlm...hon var helt galet uppspelt å kom till mig när jag slutade skolan för dagen å bara sa "7 timmar, 36 min å 10 sekunder!" haha!

Den här dagen har gått fort...jag skulle ju gå på promenad tex förbi östervångskolan och fota lite...den ska vara jättefin! Men nu e det ju kolsvart ute! :C funderar på att ta mig en sväng ändå...komma utanför rummet liksom...jag har flera gånger tänkt idag "snart är det fredag!!" å nästan planerat hur dagen kommer se ut...men sen har jag insett att jag måste koncentrera mig på den här sista veckan...inte bara längta till fredag!
FOKUS TUCINSKA!

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0